Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyJak vám naše PPC agentura pomůže s reklamou v zahraničí
- Vyhodnotíme vhodnost využití jednotlivých reklamních sítí v různých zemích.
- Napíšeme reklamní texty. O překlady se starat nemusíte, ty si bereme na starost také my.
- Zajistíme platby a veškeré nastavení kampaní. Umíme pracovat s reklamními systémy Yandex, Bing, Yahoo! a Google.
Proč byste měli s PPC v zahraničí začít
- Zájemci o váš produkt se mohou nacházet kdekoli.
- Kvalitní produkt se může prodávat po celém světě. Zahraničí je plné potenciálních zákazníků, které jste ještě neoslovili.
- Pokud už na zahraničních trzích působíte, můžete centralizovat správu výkonové reklamy pro všechny trhy na jedno místo. Ušetříte čas a získáte větší kontrolu.
- Existují trhy, o kterých jste možná ani neuvažovali a které vám nabídnou vynikající poměr ceny za klik a výkonu reklamy.
Na jaké trhy s námi můžete vstoupit
Nejsme žádní amatéři. Obrátit se na nás můžete, pokud chcete inzerovat:
- na Slovensku - tamější trh je českými společnostmi nejvyužívanější. Proto máme samostatnou kancelář v Bratislavě. Být v centru dění nám značně usnadňuje práci na vašich kampaních.
- v Rusku - ruský trh skýtá obrovský potenciál. Abyste ho mohli využít, naučili se naši PPC specialisté pracovat s reklamním systémem vyhledávače Yandex.
- v Německu - náš západní soused je zemí, do které se z Čech nejvíce vyváží. Byla by škoda toho nevyužít.
Těmito třemi výčet zemí, ve kterých vám pomůžeme s PPC reklamou, zdaleka nekončí. Pomůžeme vám i v dalších, které se ukázaly jako vhodné pro PPC reklamu českých firem.
Ačkoli je podstata PPC systémů všude stejná, oproti PPC reklamě v České republice má její využití v zahraničí specifika, která je třeba brát v úvahu při plánování kampaní v zahraničních vyhledávačích. Tato specifika známe a budeme vaše kampaně spravovat v souladu s nimi, aby byly maximálně efektivní.
Jaká bude výše vaší investice
Cena za měsíční správu PPC kampaně v zahraničí se pohybuje nejčastěji v rozmezí 5000 - 17 000 Kč. Stejně jako u ostatních služeb z oblasti PPC reklamy, i v tomto případě ovlivní cenu mnoho faktorů.
Proto uděláte nejlépe, když nás kontaktujete pomocí formuláře níže. Vše spolu probereme a vy se budete moci rozhodnout, zda investujete do výkonové reklamy, nebo zvolíte jiný způsob propagace.
Mohlo by vás také zajímat...
- 10 klíčových výhod PPC reklamy
- Základní pojmy výkonového marketingu
- Jak fungují PPC systémy
- S jakými PPC systémy pracujeme
- Proč PPC reklama nesmí chybět v marketingovém mixu
- Varianty odměňování za správu PPC kampaní
- Proč si pro PPC vybrat právě nás
- Jak vypadá spolupráce s námi
- Srovnání PPC reklamy s jinými formami propagace
- Na co si dát v PPC reklamě pozor