Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyCo pro vás v této oblasti můžeme udělat
- Napíšeme vám PR články, které nenásilnou formou představí váš produkt či službu
- Vytvoříme úderné texty pro vaše direct e-maily
- Všechny texty napíšeme s ohledem na 7 vlastností, které z nich "vyždímají" maximum.
Proč byste měli využít PR články
Kvalitní PR články fungují jako velmi efektivní forma komunikace s uživateli, kteří jsou přesyceni klasickou reklamou na Internetu.
Pokud se rozhodnete svěřit jejich tvorbu nám, vaše PR články:
- Vyvolají spontánní poptávku - na rozdíl např. od PPC reklamy ve vyhledávačích, která reaguje na poptávku již existující.
- Dosáhnou větší důvěryhodnosti sdělovaných informací a jejich lepší přijetí ve srovnání s klasickými formami reklamy.
- Nebudou vnímány jako agresivní reklama - zejména ve srovnání s velkými bannerovými formáty.
- Přivedou nové potenciální zákazníky na váš web - PR články na webu mají tu výhodu, že mohou (a rozhodně by měly) obsahovat odkazy přímo na vaše firemní stránky. Oproti PR článkům v tradičních médiích se může čtenář stát vaším zákazníkem během pár vteřin!
Proč byste měli využít direct e-maily
Direct e-maily využijte, pokud chcete rychle a efektivně dosáhnout určitého cíle - prodeje produktu nebo služby, přihlášení o odběr newsletteru, objednání katalogu, přimění zákazníka k opakované objednávce apod.
Direct e-maily se v marketingových kampaních typicky používají dvěma způsoby:
- E-mailové newslettery - dobře známe např. z účtů na nejrůznějších e-shopech, typicky rozesílané stálé skupině příjemců v určitých časových periodách, s různou mírou personalizace e-mailu. V tomto případě není cílem přivedení nového zákazníka. Jde především o to přimět zákazníka k opakovanému nákupu.
- Direct e-mailingové kampaně - příjemci jsou v tomto případě nakoupeni např. u freemailových služeb. Prakticky vždy tuto cestou oslovujeme nové zákazníky, které je třeba přesvědčit k akci.
Direct e-maily jsou cenově výhodnou formou přímé komunikace se zákazníky
Proč svěřit tvorbu textů profesionálnímu copywriterovi
Využít pro napsání PR článku či direct e-mailu profesionálního copywritera je nadmíru důležité. Vy sice znáte nejlépe svou firmu a její produkty či služby. Copywriter však ví, jak tyto informace podat lidem tak, abyste dosáhli svého cíle!
Součástí jeho výbavy není jen perfektní znalost gramatiky a stylistiky. Pro tvorbu opravdu úspěšného reklamního textu je nezbytné umět se vcítit do role zákazníka. Co ho trápí, jaké má touhy, na základě čeho skutečně činí svá nákupní rozhodnutí?
Dobrý copywriter dostane čtenáře tam, kde ho chcete mít.