Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyCo pro vás uděláme v oblasti facebookových aplikací
- Společně s vámi probereme cíle aplikace pro Facebook a analyzujeme návratnost investice.
- Postaráme se o naprogramování aplikace, která vás odliší od šedého průměru většiny stránek na Facebooku.
- Zajistíme hladký průběh kampaně, která je na aplikaci na Facebooku navázána.
- Vyhodnotíme úspěšnost aplikace a navrhneme vám, jak dále zužitkujete její přínosy.
Tvorba aplikací pro Facebook v našem podání
KOVOTOUR PLUS
- Datum realizace: 2012
- O projektu: Fanoušci facebookové stránky plnili soutěžní úkoly, balili virtuální kufr a soutěžili o zájezd a další ceny.
- Přejít na web Kovotour Plus.
GrandOptical
- Datum realizace: 2012
- O projektu: Fanouškům nové facebookové stránky GrandOptical jsme dali možnost vytisknout si kupon na 33% slevu.
- Přejít na web GrandOptical.
Auto Kelly
- Datum realizace: 2012
- O projektu: V aplikaci fanoušci sestavovali auto z jednotlivých dílů, které dostávali za soutěžní aktivity. Kdo auto sestavil jako první, vyhrál.
- Přejít na web Auto Kelly.
Bausch + Lomb
- Datum realizace: 2012
- O projektu: Fanoušci sbírali body za zodpovídání soutěžních otázek, vstupy do aplikace apod. a na jejich základě soutěžili o ceny.
- Přejít na web Bausch + Lomb.
Exim tours
- Datum realizace: 2012
- O projektu: Ve spolupráci se studenty s ČZU jsme vytvořili aplikaci, ve které fanoušci rozhodovali o vývoji videopříběhu.
- Přejít na web Exim tours.
AXA ASSISTANCE
- Datum realizace: 2011
- O projektu: Vytvořili jsme soutěžní aplikaci na Facebook s názvem Zachraň tonoucího. Výherce si odnesl zájezd za 20 000,- Kč.
- Přejít na web Axa Assistance.
Hervis Sports
- Datum realizace: 2011
- O projektu: Fanoušci v aplikaci odpovídali na kvízové otázky, sdíleli obsah se svými přáteli pro získání bodů a vyhrávali podle jejich počtu.
- Přejít na web Hervis Sports.
Philips Česká republika
- Datum realizace: 2010
- O projektu: Navrhli jsme vánoční soutěžní aplikaci o hodnotné ceny. Aplikace zdesetinásobila počet fanoušků na facebookové stránce.
- Přejít na web Philips ČR.
Proč byste měli aplikaci na Facebooku využít
- Budujete povědomí o značce.
- Získáte pozornost uživatele - facebookové aplikace jsou ideální pro tzv. customer engagement.
- Zvýšíte návštěvnost webu.
- Získáte nové fanoušky.
- Dáváte fanouškům důvod vracet se na stránku.
- Sbíráte data o uživatelích - ta pak můžete využít pro další marketingové aktivity.
Jaká bude výše vaší investice
Ceny nejjednodušších aplikací začínají na 15 000 Kč, složitější aplikace na Facebooku se pohybují v desítkách tisíc Kč.
Abyste získali přesnou představu, uděláte nejlépe, když nás kontaktujete pomocí formuláře níže.
Zdarma vám vypracujeme prvotní analýzu, na jejímž základě se rozhodnete, zda se vám tvorba aplikace pro Facebook vyplatí.