Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyCo pro vás v oblasti tvorby e-shopu uděláme
- Vytvoříme jednoduchý a levný entry-level e-shop.
- Navrhneme rozsáhlý a nákladnější enterprise e-shop.
- Vytvoříme vám e-shop vhodný jak pro prodej koncovým spotřebitelům (B2C), tak pro obchodování s dalšími firmami (B2B).
Tvorba jednoduchého e-shopu
Tento typ on-line obchodu je pro vás vhodný, pokud:
- vaše portfolio čítá maximálně stovky produktů či služeb,
- je pro vás prodej na internetu doplňkem k činnosti v "kamenném světě",
- na internetu teprve začínáte a nechcete zpočátku investovat do pokročilého a nákladného e-shopu,
Vlastnosti jednoduchého entry-level e-shopu
- Podpora nejrozšířenějších platebních kanálů, včetně kreditních karet a systémů jako PayU, PaySec či PayPal.
- Neuniformní a jedinečný vzhled.
- Intuitivní a snadno použitelné rozhraní, které respektuje stávající zvyky uživatele.
- Nabídka nástrojů pro webovou analytiku.
- Garantovaná dostupnost e-shopu > 99 %.
- Počet nabízených položek umožňuje jejich ruční vkládání a správu, s možností dávkového zpracování.
- Variabilita ve stránkách věnovaných jednotlivým položkám - jinými slovy, stránka každé položky nemusí vypadat stejně.
- Podpora tzv. hezkých URL (SEF URL).
Tvorba rozsáhlého e-shopu
Tento typ on-line obchodu je pro vás vhodný, pokud:
- považujete prodej zboží a služeb na internetu za významnou část své obchodní strategie,
- máte široké portfolio produktů a služeb, čítající řádově tisíce až desítky tisíc položek, které je třeba podrobně popsat,
- přecházíte na toto pokročilé řešení z entry-level varianty e-shopu nebo již mají zkušenosti s jinými e-shopy.
Vlastnosti rozsáhlého enterprise e-shopu
- Možnost integrace e-shopu se všemi rozšířenými ekonomickými systémy, ERP systémem, CRM systémem atd.
- Propojení se systémy velkoobchodních dodavatelů.
- Dostupnost e-shopu i při vysoké špičkové zátěži, způsobené např. spuštěnou marketingovou kampaní.
- Podpora více jazykových mutací.
- Vyšší úroveň zákaznické podpory.
Jaká bude výše vaší investice
Ceny za e-shopy se pohybují v rozmezí 30 - 50 000 Kč u jednodušších e-shopů s manuálním vkládáním údajů o zboží. U rozsáhlejších webů se ceny pohybují v rozmezí 100 - 200 000 Kč.
Cenu ovlivňuje mnoho faktorů. Proto uděláte nejlépe, když nám napíšete pomocí formuláře níže. Vše spolu probereme a vy získáte přesnější představu o výši své investice.