Rakouský filozof Ludwig Wittgenstein jednou napsal: „Hranice našeho jazyka jsou hranicemi našeho světa.“ A přesně to platí i o AI. Psát si s… Více
Digichef - RSS článkyTrhy, na kterých vám pomůžeme uspět
Pro všechny trhy, na kterých PPC reklamu spravujeme, využíváme podpůrných služeb rodilých mluvčích, abychom v našich reklamách používali co nejpřirozenější a nejsrozumitelnější jazyk, respektovali reálie a zvyky dané země apod. Rodilí mluvčí prochází námi volená klíčová slova a vytvářená sdělení a navrhují nám příslušné úpravy.
-
Slovensko
- Jsme společností, která působí v Česku i na Slovensku, takže správa PPC kampaně ve slovenštině je pro nás stejně nákladná, jako správa kampaně v češtině. Spravujeme desítky kampaní pro naše slovenské zákazníky.
- Za slovenštinu ve vašich kampaních nezaplatíte ani vy nic navíc, slovenština je pro nás samozřejmostí.
-
Anglicky mluvící země
- S reklamou určenou anglicky mluvícím zemím pracujeme nepřetržitě. Výhodou je samozřejmě i to, že všichni naši specialisté anglicky hovoří.
- Anglicky mluvící země patří z hlediska PPC reklamy mezi největší a nejvyspělejší trhy. Ceny jsou proto přirozeně vyšší, což ovšem neznamená, že by se na těchto trzích nedala připravit kampaň s dobrou návratností.
-
Německy mluvící země
- Naši německy mluvící sousedé, Německo a Rakousko, jsou s námi spojení nejen dlouhou historií, ale i vzájemnými obchodními vztahy. Německo je největším exportním partnerem České republiky, proto PPC reklama v Německu je i častý požadavek našich zákazníků.
- S reklamou pro německy mluvící země máme zkušenosti a dokážeme odhadnout ten správný styl komunikace pro vaši reklamu a postarat se, aby ji uživatelé vnímali jako zcela přirozenou. Využijeme ve váš prospěch naše kompletní know-how o cílení a efektivitě reklamy. Dosáhnete tak příznivých cen i na vysoce konkurenčním německém trhu.
-
Rusko
- Oproti ostatním zahraničním trhům má Rusko, ostatně nejen v oblasti internetu, nejedno specifikum. Tím nejvýznamnějším je, že v Rusku jako v jedné z mála zemí na světě není dominantním vyhledávačem Google, ale ruský Yandex. Yandex má silné zastoupení také v některých dalších bývalých zemích sovětského svazu, jako např. na Ukrajině či v Bělorusku.
- Internetový trh je o něco méně vyspělý, než je tomu v ČR či SR, ale ceny za PPC reklamu jsou přibližně na stejné úrovni.
-
Polsko
- Polsko je jedním z trhů, o kterém čeští a slovenští podnikatelé uvažují jako o jednom z prvních při zvažování expanze. Polsko nabízí příležitost k oslovení několika desítek milionů uživatelů, a to ve stále poměrně málo konkurenčním prostředí.
- Polsko nabízí relativně velký a vyspělý internetový trh. Tamní prostředí je v mnoha ohledech podobné tomu našemu a umožňuje realizaci kampaní za velmi příznivé ceny.
-
Maďarsko
- Maďarský trh lze opět, stejně jako v případě Polska, přirovnat k tomu českému nebo slovenskému. I Maďarský trh bývá jednou z prvních zemí, do kterých se podnikání tuzemských firem rozšiřuje. Maďarsko se ovšem v mnohém liší, pokud jde o tradice a kulturu.
- Ochota lidí k nákupu přes internet v Maďarsku sice zatím není tak velká, ale z toho důvodu se setkáte také s menší konkurencí.
-
Vietnam
- Trh, jehož popularita v očích českých podnikatelů je patrně odvozena od velikosti vietnamské komunity v ČR. Jde o jeden z nejrychleji rostoucích trhů na světě, s obrovským potenciálem pokud jde o počet uživatelů. Pokud chcete rozšířit svůj dosah až do Asie, právě investice do reklamy ve Vietnamu je ideální způsob, jak začít.
- Investujete tak do rychle rostoucího, mladého a dynamického trhu v době jeho největšího boomu! Reklama ve Vietnamu je zatím stále velmi levná.
-
Španělsko
- Španělsko má jeden s největších trhů pro mobilní služby v Evropě, takže pokud v této oblasti máte co nabídnout, vrhněte se na něj. Mobilní sítě s sebou nesou i relativně vysokou penetraci internetu. Španělský internetový trh je rozvinutý a edukovaný.
- Ceny PPC reklamy se tu pohybují stále v rozumné hladině, můžete tak uspět i s relativně malý rozpočtem.
-
Itálie
- Italský trh je možná až překvapivě podobný tomu českému. Je na něm samozřejmě mnohem více uživatelů.
- Ceny jsou ustáleny na relativně příznivých hodnotách. Přesto není žádný důvod opomíjet plánování PPC reklamy maximálně pečlivě a usilovat o co největší efektivitu.
-
Francie
- Francie je z internetového hlediska rozvinutý a edukovaný trh, takže zde pravděpodobně narazíte na větší množství konkurentů.
- Reklamou na specifická, pečlivě vybraná klíčová slova s využitím long tailových výrazů je ale stále možné spustit efektivní reklamní kampaň, která vám vrátí vloženou investici.
Mohlo by vás také zajímat...
- 10 klíčových výhod PPC reklamy
- Základní pojmy výkonového marketingu
- Jak fungují PPC systémy
- S jakými PPC systémy pracujeme
- Proč PPC reklama nesmí chybět v marketingovém mixu
- Varianty odměňování za správu PPC kampaní
- Proč si pro PPC vybrat právě nás
- Jak vypadá spolupráce s námi
- Srovnání PPC reklamy s jinými formami propagace
- Na co si dát v PPC reklamě pozor