Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyJak vám pomůžeme k efektivnímu využití sociálních sítí
Jádrem našich služeb správy profilů a stránek je převzetí zodpovědnosti za vaši komunikaci na Facebooku. Vaši stránku pak pravidelně aktualizujeme, aktivně komunikujeme s fanoušky, vyhodnocujeme její kvalitu, navrhujeme marketingové akce, které můžete na Facebooku uspořádat apod.
Veškeré aktivity, které vaším jménem na Facebooku a v dalších sociálních sítích provedeme, budou směřovat k naplnění cílů vašeho social media marketingu - předem stanovených KPIs neboli ukazatelů výkonu vašich stránek a profilů. Tyto ukazatele společně s vámi stanovíme vždy před převzetím správy stránek, a to ve strategii využití sociálních sítí, která každé správě předchází.
Ať jde o správu stránky či profilu v jakékoli sociální síti, nikdy ji u nás bohužel nemůžete outsourcovat stoprocentně (a dále se dozvíte proč). Vždy je nutná obousměrná komunikace a součinnost, jedině tak může být správa efektivní. Při správě stránek a profilů se řídíme jednoduchým heslem: vy víte co, my víme jak.
Mimo Facebook vám pomůžeme také s působením na Twitteru, LinkedIn, Foursquare a YouTube, nejčastěji formou založení firemního profilu a zaškolení do práce s ním.
Pro koho je správa vhodná
Správu profilů a stránek ocení klienti, kteří si uvědomují důležitost profesionálního přístupu k sociálním sítím. Často se setkáváme s firmami, kterým sociální sítě nepřinášejí očekávaný efekt, a o stránky a profily se přitom stará recepční či asistentka ředitele mezi všemi svými dalšími povinnostmi.
Není překvapením, že tento přístup vede ke zklamání a nedůvěře v sociální sítě jako celek, přitom je to zcela zbytečné. My přicházíme na scénu, abychom tento stav napravili a pomohli vám sociální sítě opravdu efektivně marketingově využít.
S čím vám v rámci správy pomůžeme
V rámci správy profilů a stránek u nás klienti nejčastěji využívají tyto služby:
- založení nové stránky na Facebooku,
- aktivní správa stránky na Facebooku.
Pojďme se na jednotlivé aktivity, které pro vás na Facebooku zajistíme, podívat podrobněji.
Založení nové stránky na Facebooku
Necháte-li si od nás založit stránku na Facebooku (Facebook page), předáme vám ji v takovém stavu, aby plně reflektovala profesionalitu vaší společnnosti.
Konkrétně zahrnuje založení stránky na Facebooku tyto aktivity:
- vytvoření stránky,
- vyplnění veškerých kontaktních údajů, informací o vaší společnosti a dalších volitelných informací,
- vytvoření profesionální cover fotky a profilové fotky,
-
nastavení unikátní URL ve tvaru
www.facebook.com/NazevVasiSpolecnosti
, která usnadní propagaci stránky mimo online prostředí, - návrh na využití výkonové PPC reklamy v sociálních sítích pro přivedení nových fanoušků.
Ke své nové stránce od nás samozřejmě po založení získáte přihlašovací údaje a plný přístup.
Správa stránky na Facebooku
Aktivní komunikace s fanoušky je pro efektivní marketing na Facebooku nezbytná. Proto klademe veliký důraz na její kvalitu. Neustále sledujeme trendy v oblasti tvorby obsahu na Facebooku, experimentujeme s nimi a vytváříme vlastní best practices pro sdílení příspěvků.
Díky tomu máte jistotu, že ze své stránky získáváte maximum každý den.
Psaní nových příspěvků však není jedinou věcí, kterou od nás v rámci správy stránky na Facebooku získáte. Naopak, tvoří pouze zlomek aktivit, které do této služby zahrnujeme.
Konkrétně zahrnuje správa stránky na Facebooku všechny tyto aktivity:
- tvorbu plánu komunikace vždy na měsíc dopředu, který společně vyladíme tak, aby plnil vaše marketingové cíle,
- pravidelné sdílení unikátního obsahu na vaší stránce,
- filtrování nerelevantních příspěvků uživatelů (spamu),
- reakce na dotazy a podněty vašich fanoušků,
- navrhování soutěžních a dalších aktivit, které pozvednou kvalitu stránky,
- měsíční reporting vývoje stránky spolu s doporučeními pro budoucí období,
- aktivní komunikace s fanoušky a jejich motivace k interakci.
Často se setkáváme s představou, že kvalitní správa stránky automaticky přitáhne masy nových fanoušků. Není tomu tak. Správa slouží k budování vztahu s fanoušky stávajícími. Se získáním fanoušků nových vám však umíme pomoci.
Jako nejefektivnější cesta k získání nových relevantních fanoušků se našim klientům v praxi osvědčila kombinace poskytnutí benefitu (např. sleva pouze pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v sociálních sítích, která na benefit upozorní cílovou skupinu.
Jak bude probíhat naše spolupráce
Správě profilů a stránek v sociálních sítích vždy předchází tvorba Strategie využití sociálních sítí. Mimo jiné v ní totiž odpovídáme na otázky, jaký zvolit název stránky, s jakým měsíčním časovým fondem na správu stránky počítat, jaké sledovat, vyhodnocovat a vylepšovat KPIs a jaká bude výše vaší investice, má-li být vaše působení na Facebooku opravdu přínosné.
Nehledejte u nás krabicové řešení, každou strategii a potažmo i správu připravujeme každému klientovi na míru.
Správu profilů a stránek vám také rádi zajistíme v návaznosti na Startup kit pro sociální sítě, jehož součástí je mimo jiné výše zmíněná nezbytná strategie využití sociálních sítí a správa stránek a profilů na dobu dvou měsíců.
Ať bude správa následovat po kterékoli z těchto dvou služeb, buďte si jistí, že je od začátku stoprocentní. V momentě, kdy správu přebíráme, už známe vaši společnost, vaše produkty, vaši cílovou skupinu a styl komunikace, kterým se chcete v sociálních sítích prezentovat.
Přesto se bez vás při správě profilů a stránek neobejdeme. Jak zmiňujeme v úvodu, vy víte co, my víme jak. V praxi to znamená, že my umíme dodat vaší komunikaci s fanoušky takovou formu, aby je zaujala, jádro komunikace (obsah), však musí stále přicházet přímo od zdroje - z vaší společnosti.