Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyJak vám pomůžeme s PPC na Facebooku a LinkedIn
- Doporučíme optimální rozpočet k dosažení stanovených cílů.
- Vytvoříme specifická reklamní sdělení pro jednotlivé cílové skupiny.
- Zacílíme na konkrétní skupiny uživatelů.
Proč byste měli využít PPC v sociálních sítích
- V ČR a SR dosahují počty uživatelů Facebooku desítek procent populace. Svou cílovou skupinu najde každý.
- Komunikujete v prostředí, kde se uživatel cítí příjemně a chová se emocionálně a impulzivně.
- Investice do PPC v sociálních sítích nemusí být vysoká, záleží pouze na vašich možnostech. Cena za klik navíc není nijak závratná.
- Nejvyužívanější reklamní systém - Facebook Ads - nabízí nejpřesnější cílení reklam, jaké je dnes k dispozici.
5 kroků k úspěšné PPC kampani
-
Stanovíme cíle, kterých chcete s PPC reklamou na Facebooku či LinkedIn dosáhnout.
- Vytvoříme reklamní sdělení pro specifické cílové skupiny.
- Spustíme reklamní kampaň, která přesně zasáhne cílovou skupinu.
- Budeme průběžně monitorovat úspěšnost kampaně a "ladit" ji k maximálnímu výkonu.
- Vyhodnotíme úspěšnost kampaně a navrhneme vám, jak na ni navázat.
Jaká bude výše vaší investice
Cena za měsíční správu PPC kampaně na Facebooku a LinkedIn se pohybuje nejčastěji v rozmezí 3000 - 10 000 Kč. Ovlivňuje ji mnoho faktorů, proto uděláte nejlépe, když se nám ozvete pomocí formuláře níže. Vše spolu v klidu probereme a vy se dozvíte, za jakých podmínek pro vás bude výkonová reklama v sociálních sítích to pravé a jak bude vypadat naše spolupráce.
Mohlo by vás také zajímat...
- 10 klíčových výhod PPC reklamy
- Základní pojmy výkonového marketingu
- Jak fungují PPC systémy
- S jakými PPC systémy pracujeme
- Proč PPC reklama nesmí chybět v marketingovém mixu
- Varianty odměňování za správu PPC kampaní
- Proč si pro PPC vybrat právě nás
- Jak vypadá spolupráce s námi
- Srovnání PPC reklamy s jinými formami propagace
- Na co si dát v PPC reklamě pozor