Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyPPC reklama je přesně cílená
Vaše nabídka se zobrazuje pouze uživatelům, kteří vás buď přímo hledají (a zadali odpovídající dotaz do vyhledávače) nebo u kterých je vysoká pravděpodobnost, že by je váš produkt či služba mohly zaujmout (a právě si čtou stránku s recenzí produktu, který prodáváte).
Zamyslete se nad rozdílem mezi člověkem, který vidí spot v televizi či banner na zpravodajském webu, a mezi člověkem, který právě zadáním klíčového slova pojmenoval to, co hledá, pojmenoval poptávku.
PPC reklama navíc umožňuje zasáhnout jinými marketingovými nástroji těžko dosažitelné a velmi specifické skupiny uživatelů.
PPC reklama je cenově výhodná
Platíte jen za kliknutí na reklamu, tedy za uživatele, které zaujala vaše nabídka a kteří kliknou na váš inzerát. Díky schopnosti přivést na webové stránky pečlivě vybrané a specifické zákazníky je PPC reklama jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů, pokud jde o rychlé zvyšování obratu a zisku.
PPC reklama je efektivní
Oslovujete pouze uživatele, u kterých lze předpokládat, že je vaše nabídka zaujme. Platíte pouze za ty, které skutečně zaujala a na inzerát klikli. PPC reklama má výborný poměr cena/výkon.
PPC reklama je flexibilní
Umožňuje rychlou změnu inzerátů, ale i inzerovaných produktů a služeb. PPC reklamu můžete využít i k propagaci produktů nebo služeb, které se neustále mění. Během hodiny může být vaše reklama pozastavena, změněna a znovu spuštěna v aktualizované formě.
PPC reklama je přesně měřitelná
Snadno můžete kvantifikovat úspěšnost a vyhodnotit přínos PPC reklamy. Ještě před tím, než se do PPC reklamy pustíte, byste měli přesně definovat své cíle a poté měřit jejich dosahování.
PPC reklama je dobře škálovatelná
Relativně přesně lze předem odhadnout užitek z investice do PPC reklamy, a tedy i přesně naplánovat PPC kampaň.
PPC reklama umí přesvědčit
PPC reklama často dokončí přesvědčovací cyklus, který započala jiná forma reklamy. S PPC reklamou přesvědčujete přesvědčené. Vaši potenciální zákazníci sami aktivně hledají službu či produkt, který nabízíte. Využijte toho a přesvědčte je pouze o tom, že si mají vybrat vás.
PPC reklama není agresivní
Obtěžuje vás snad reklama, která vám nabízí to, co sami zrovna hledáte? PPC reklama je adresná a neobtěžuje.
PPC reklama posiluje konkurenceschopnost
Pokud své sdělení nedostanete k uživatelům, kteří vás hledají, jste pro svého potenciálního klienta neviditelní. Neexistujete a profit přenecháváte konkurenci. Pokud potenciální zákazník hledá službu či produkt, pak vás, pokud využíváte PPC reklamu, uvidí při nejhorším vedle vaší konkurence.
PPC reklama je jistota
Pokud se PPC reklama dělá profesionálně, má jen minimální rizika. Můžete pečlivě dávkovat investované prostředky a okamžitě zkoumat, jak se vám vrací. Podle toho můžete své investice upravovat. S PPC reklamou vás nečekají stresy, jestli se vám několik jednorázově investovaných milionů do TV, rádia či tisku vůbec vrátí.
Mohlo by vás také zajímat...
- 10 klíčových výhod PPC reklamy
- Základní pojmy výkonového marketingu
- Jak fungují PPC systémy
- S jakými PPC systémy pracujeme
- Proč PPC reklama nesmí chybět v marketingovém mixu
- Varianty odměňování za správu PPC kampaní
- Proč si pro PPC vybrat právě nás
- Jak vypadá spolupráce s námi
- Srovnání PPC reklamy s jinými formami propagace
- Na co si dát v PPC reklamě pozor