Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyCo od nás můžete čekat
- Každá spolupráce začíná stanovením cílů, kterých chcete dosáhnout.
- Podrobně analyzujeme váš produkt nebo službu, včetně analýzy trendů, konkurence a sezónnosti. Cenná jsou při této analýze i historická data o vašem webu, které nám můžete poskytnout.
- Stanovíme strategii, jak dosáhnout určených cílů.
- Vytvoříme vám nové účty v PPC systémech nebo převezmeme správu vašich současných účtů. Reklamní účty v PPC systémech vytváříme a strukturujeme dle našich zkušeností, které odpovídají best practices. Pokud s PPC reklamou začínáte, nemusíte se bát, zařídíme pro vás vše, co k PPC kampani potřebujete.
- Kampaně, které vytváříme, mají až desítky tisíc klíčových slov, která vystihují právě váš produkt nebo službu. Na klíčových slovech si dáváme opravdu záležet, jelikož víme, že propracovaný dlouhý ocas přivádí ty nejlepší zákazníky a zároveň šetří náklady.
- Dalším důležitým prvkem PPC reklamy jsou specifické reklamní texty, šité na míru vašim zákazníkům. Naše reklamní texty odpovídají přesně dotazům uživatelů ve vyhledávačích! Proto vytváříme vždy desítky až stovky variant reklamních textů, abychom mohli testovat jejich úspěšnost.
- Ještě než se kampaně spustí, nastavíme měřící systémy, abychom mohli výkon kampaně sledovat v reálném čase, a také abychom byli schopni společně posoudit dosažení předem stanovených cílů. Stanovíme klíčové ukazatele výkonu (KPI, Key Performance Indicators), abychom mohli průběžně a snadno sledovat shodu mezi cíli a realitou. Může jít např. o míru prokliku, míru konverze, počet prohlédnutých stránek, dobu strávenou na stránkách, počet odeslaných objednávek, počet uživatelů, kteří se podívali do kontaktů, počet uživatelů, kteří si stáhli určitý dokument atd. Při měření se hodně zaměřujeme na to, co uživatelé, které jste z PPC reklamy získali, dělají na vašem webu - zkoumáme tzv. konverzní trychtýře.
- Blížíme se ke spuštění kampaně. V této fázi vás možná poprosíme o menší úpravy na vašem webu, aby efekt PPC kampaně byl co největší. Jakákoli kampaň má smysl, jen když dopadové stránky umí přetavit návštěvníka na zájemce, ať už má konverze jakoukoli podobu. Stránky vám z obchodně-marketingového hlediska rádi zhodnotíme a doporučíme případné změny, které zvýší šanci obchodního úspěchu kampaně.
- Spuštěním v prvotním nastavení práce na kampani nekončí. Kampaně průběžně měříme, vyhodnocujeme a optimalizujeme. Přidáváme klíčová slova, vyřazujeme ta méně úspěšná, testujeme různé pozice reklam, měníme reklamní texty a přizpůsobujeme je poptávce. Neustále pracujeme na zvýšení výkonu kampaně a tím i přínosu pro váš byznys. Zaměřujeme se na vyhodnocování kampaní na velmi podrobné úrovni, tedy soustředíme se nejen na výkon kampaně jako celku, ale na výkon jednotlivých klíčových slov a reklam.
- Po ukončení kampaně následuje její vyhodnocení. To u nás nemá pouze formu strohých dat, ale i slovního zhodnocení kampaně a navržení postupů pro budoucnost. Poměrně častá je diskuse výsledků, které se kromě vás zúčastní také váš account manager a specialista, který měl vaši kampaň na starost.
Mohlo by vás také zajímat...
- 10 klíčových výhod PPC reklamy
- Základní pojmy výkonového marketingu
- Jak fungují PPC systémy
- S jakými PPC systémy pracujeme
- Proč PPC reklama nesmí chybět v marketingovém mixu
- Varianty odměňování za správu PPC kampaní
- Proč si pro PPC vybrat právě nás
- Jak vypadá spolupráce s námi
- Srovnání PPC reklamy s jinými formami propagace
- Na co si dát v PPC reklamě pozor