Rakouský filozof Ludwig Wittgenstein jednou napsal: „Hranice našeho jazyka jsou hranicemi našeho světa.“ A přesně to platí i o AI. Psát si s… Více
Digichef - RSS článkyJak můžete cílit PPC v sociálních sítích
Základem PPC reklamy v sociálních sítích je behaviorální a sociodemografické cílení.
- Reklamní systémy sociálních sítí, na rozdíl od postupů používaných při plánování plošné reklamy, informace o uživatelích neodhadují. Buď čerpají z uživatelem poskytnutých údajů nebo z analýzy chování uživatele v minulosti, která umožňuje uživatele popsat řadou charakteristik. To dělá ze sociálních sítí jeden z nejpřesnějších marketingových nástrojů vůbec.
- Mezi sociodemografická kritéria, dle kterých můžete kampaně cílit, patří např. pohlaví, věk, vzdělání, rodinný stav, sexuální orientace nebo místo pobytu.
- V sociálních sítích můžete kampaně cílit dle skupin, kterých je uživatel členem. Tyto skupiny mají různé zaměření. Najdeme tak skupiny jako např. Marketing & media, Marketingové tipy pro sociální sítě, Harry Potter, Cestování, Dovolená v Chorvatsku, Dubrovník apod. Členství ve skupinách vypovídají o zájmech a aktivitách uživatele a lze je využít při behaviorálním cílení.
Mohlo by vás také zajímat...
- 10 klíčových výhod PPC reklamy
- Základní pojmy výkonového marketingu
- Jak fungují PPC systémy
- S jakými PPC systémy pracujeme
- Proč PPC reklama nesmí chybět v marketingovém mixu
- Varianty odměňování za správu PPC kampaní
- Proč si pro PPC vybrat právě nás
- Jak vypadá spolupráce s námi
- Srovnání PPC reklamy s jinými formami propagace
- Na co si dát v PPC reklamě pozor