Možnosti cílení PPC reklamy v sociálních sítích

PPC reklama v sociálních sítích vám nabízí nejpřesnější zacílení reklam, jaké je dnes k dispozici. Jak konkrétně můžete svou reklamu cílit?

Jak můžete cílit PPC v sociálních sítích

Základem PPC reklamy v sociálních sítích je behaviorální a sociodemografické cílení.

  • Reklamní systémy sociálních sítí, na rozdíl od postupů používaných při plánování plošné reklamy, informace o uživatelích neodhadují. Buď čerpají z uživatelem poskytnutých údajů nebo z analýzy chování uživatele v minulosti, která umožňuje uživatele popsat řadou charakteristik. To dělá ze sociálních sítí jeden z nejpřesnějších marketingových nástrojů vůbec.
  • Mezi sociodemografická kritéria, dle kterých můžete kampaně cílit, patří např. pohlaví, věk, vzdělání, rodinný stav, sexuální orientace nebo místo pobytu.

Rozdělení uživatelů Facebooku podle věku

  • V sociálních sítích můžete kampaně cílit dle skupin, kterých je uživatel členem. Tyto skupiny mají různé zaměření. Najdeme tak skupiny jako např. Marketing & media, Marketingové tipy pro sociální sítě, Harry Potter, Cestování, Dovolená v Chorvatsku, Dubrovník apod. Členství ve skupinách vypovídají o zájmech a aktivitách uživatele a lze je využít při behaviorálním cílení.

Rozdělení uživatelů Facebooku podle pohlaví

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem