Rakouský filozof Ludwig Wittgenstein jednou napsal: „Hranice našeho jazyka jsou hranicemi našeho světa.“ A přesně to platí i o AI. Psát si s… Více
Digichef - RSS článkyCo je ten LinkedIn vlastně zač?
- Sociální síť zaměřená na profesní kontakty a vazby. LinkedIn využívají profesionálové napříč odvětvími a pracovními pozicemi.
- V České republice je v něm registrovaných více než 180 000 profesionálů z různých oblastí. Celosvětově používá LinkedIn přes 100 milionů uživatelů z více než 170 zemí.
- Více než 36 % uživatelů LinkedIn je ve věku 35 - 54 let. 35 % je pak ve ve věku 25 - 34 let.
- Uživatelé o sobě na LinkedIn vyplňují zejména profesní informace a jejich osobní profily jsou v podstatě životopisy.
Jaké máte na LinkedIn možnosti PPC reklamy
- Podrobnost informací je na takové úrovni, že je obvykle možné cílit na konkrétního zaměstnance konkrétní společnosti.
- Obecněji můžete cílit dle země, velikosti společnosti, ve které uživatel pracuje, konkrétní pozice nebo skupiny pozic, věku, pohlaví atd. Cílit lze de facto na vše kromě jména a kontaktů uživatelů.
- Kromě informací o uživateli ho můžete oslovit i dle jeho zájmů. Na LinkedIn se totiž uživatelé sdružují do skupin, díky kterým mohou být v kontaktu s ostatními odborníky v branži.
- Reklama na LinkedIn je vhodná i pro inzerci určenou firemním zákazníkům, kteří bývají často obtížně oslovitelní. Schopnost reklamy na LinkedIn cílit na konkrétní decision makery je unikátní a za daných nákladů jen obtížně nahraditelná.
- LinkedIn je perfektní pro získávání kvalifikovaných zaměstnanců. I k tomu vám pomůže PPC reklama.
- Reklamní sdělení na LinkedIn sestává z krátkého textu a malého prostoru pro obrázek. Omezením je jediný povolený jazyk textu: angličtina, ale v budoucnosti se snad dočkáme prolomení této bariéry. Vzhledem k povaze LinkedIn navíc uživatelé obvykle anglicky hovoří.
Mohlo by vás také zajímat...
- 10 klíčových výhod PPC reklamy
- Základní pojmy výkonového marketingu
- Jak fungují PPC systémy
- S jakými PPC systémy pracujeme
- Proč PPC reklama nesmí chybět v marketingovém mixu
- Varianty odměňování za správu PPC kampaní
- Proč si pro PPC vybrat právě nás
- Jak vypadá spolupráce s námi
- Srovnání PPC reklamy s jinými formami propagace
- Na co si dát v PPC reklamě pozor