PPC reklama na LinkedIn

S PPC reklamou na LinkedIn oslovíte profesionály z mnoha oborů personalizovaným a přesně cíleným reklamním sdělením. Nenechte si tuto možnost ujít!

Co je ten LinkedIn vlastně zač?

  • Sociální síť zaměřená na profesní kontakty a vazby. LinkedIn využívají profesionálové napříč odvětvími a pracovními pozicemi.
  • V České republice je v něm registrovaných více než 180 000 profesionálů z různých oblastí. Celosvětově používá LinkedIn přes 100 milionů uživatelů z více než 170 zemí.
  • Více než 36 % uživatelů LinkedIn je ve věku 35 - 54 let. 35 % je pak ve ve věku 25 - 34 let.
  • Uživatelé o sobě na LinkedIn vyplňují zejména profesní informace a jejich osobní profily jsou v podstatě životopisy.

Jaké máte na LinkedIn možnosti PPC reklamy

  • Podrobnost informací je na takové úrovni, že je obvykle možné cílit na konkrétního zaměstnance konkrétní společnosti.
  • Obecněji můžete cílit dle země, velikosti společnosti, ve které uživatel pracuje, konkrétní pozice nebo skupiny pozic, věku, pohlaví atd. Cílit lze de facto na vše kromě jména a kontaktů uživatelů.
  • Kromě informací o uživateli ho můžete oslovit i dle jeho zájmů. Na LinkedIn se totiž uživatelé sdružují do skupin, díky kterým mohou být v kontaktu s ostatními odborníky v branži.
  • Reklama na LinkedIn je vhodná i pro inzerci určenou firemním zákazníkům, kteří bývají často obtížně oslovitelní. Schopnost reklamy na LinkedIn cílit na konkrétní decision makery je unikátní a za daných nákladů jen obtížně nahraditelná.
  • LinkedIn je perfektní pro získávání kvalifikovaných zaměstnanců. I k tomu vám pomůže PPC reklama.
  • Reklamní sdělení na LinkedIn sestává z krátkého textu a malého prostoru pro obrázek. Omezením je jediný povolený jazyk textu: angličtina, ale v budoucnosti se snad dočkáme prolomení této bariéry. Vzhledem k povaze LinkedIn navíc uživatelé obvykle anglicky hovoří.

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem