Rakouský filozof Ludwig Wittgenstein jednou napsal: „Hranice našeho jazyka jsou hranicemi našeho světa.“ A přesně to platí i o AI. Psát si s… Více
Digichef - RSS článkyDlouhodobý proces vs. jednorázová akce
SEO je dlouhodobý a v podstatě nekončící proces, při kterém je potřeba pracovat jak s obsahem webu, tak s odkazy na jiných stránkách, které na něj směřují. Dosažení reálně nastavených cílů v SEO je obvykle otázkou měsíců. PPC reklamu je možné nasadit se základním nastavením v řádu hodin. PPC systémy, které reklamu zobrazují, navíc fungují zcela odlišně od robotů, kteří pomáhají vyhledávačům indexovat stránky a na které se zaměřuje SEO.
Náročnost a nákladnost
SEO je tím náročnější a nákladnější, v čím konkurenčnější oblasti působíte. I v PPC reklamě se cena zvyšuje s konkurenčností oboru, náklady na správu kampaně se však zvyšují jen nepatrně.
S čím začít a co využít později
Na začátku existence webu je podstatně důležitější PPC reklama ve vyhledávačích. Ta může být postupem času umírněna díky dobrým výsledkům prováděné optimalizace pro vyhledávače.
SEO je dobré provádět po stabilizaci produktového portfolia. S PPC reklamou ve vyhledávačích můžete začít kdykoliv.
Klíčová slova
Web se špatně optimalizuje pro vyhledávače na slova, která na něm vůbec nejsou přítomna. PPC naproti tomu umí oslovit uživatele hledající pojmy, na které si vzpomenete.
V kampani pracujeme se stovkami tisíc klíčových slov. PPC reklamu ve vyhledávačích a SEO je dobré integrovat, aby se vzájemně doplňovaly.
Klíčová slova, na která nejste tak silní v přirozených výsledcích vyhledávání, můžete využitím PPC reklamy skvěle doplnit.
Mohlo by vás také zajímat...
- 10 klíčových výhod PPC reklamy
- Základní pojmy výkonového marketingu
- Jak fungují PPC systémy
- S jakými PPC systémy pracujeme
- Proč PPC reklama nesmí chybět v marketingovém mixu
- Varianty odměňování za správu PPC kampaní
- Proč si pro PPC vybrat právě nás
- Jak vypadá spolupráce s námi
- Srovnání PPC reklamy s jinými formami propagace
- Na co si dát v PPC reklamě pozor