Jak napsat kvalitní PR článek

Vytvořit kvalitní PR článek není tak snadné, jak se může na první pohled zdát. Mnozí marketéři ho napíší na základě faktů, která mají o daném produktu či službě k dispozici, a poté hledají a vybírají, kam ho umístit. Tento postup není správný!

Jak napsat kvalitní PR článek

PR článek musí totiž kromě podstaty produktu a cílové skupiny respektovat a reflektovat médium, ve kterém bude zveřejněn. Na každém webu očekávají návštěvníci jiné informace - někde jim jde o zábavu, jinde o detailní informace.

Přesně podle těchto zásad vaše texty napíšeme a to je také důvod, proč byste copywriting měli svěřit právě nám.

Kvalitní PR článek je takový, který nevypadá jako PR článek.

Kvalitně zpracovaný PR článek:

  • Seznámí uživatele s vaším produktem či službou naprosto nenásilnou formou
  • Zlepší vaši firemní image - PR články musí vždy spojit firmu či její produkt s nějakou pozitivní událostí.
  • Ukáže vaši společnost jako odborníka na danou tématiku.
  • Zasáhne širokou veřejnost, ovšem s možností cílení - zkrátka ho umístíte tam, kde se vyskytuje vaše cílová skupina.

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem