Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyDefinice pojmu
Na českém a slovenském internetu se nejčastěji můžete setkat s těmito reklamními formáty:
Ani originální nápad nebývá jednoduché prodat, pokud není podpořen nápaditou kreativou. Role kvalitní kreativy bývá inzerenty, na rozdíl např. od nákupu vhodných médií, inzerenty často podceňována. Přitom jen zpola účinná kreativa znamená přinejlepším poloviční účinnost celé kampaně. Investice do kvalitní reklamní grafiky přitom nejsou nikterak závratné.
Velkou pozornost je kromě zpracování a plánování kreativy třeba věnovat také obměnám kreativy v průběhu reklamních kampaní. Optimální počet zhlédnutí jedné kreativy uživatelem je cca 4-6x během několika dnů.
Po dosažení tohoto počtu zobrazení kreativa přestává být účinná, někdy dokonce začíná uživatele obtěžovat. Proto by obměny kreativy měly být naplánovány tak, aby obměna nastávala jednak plánovaně po dosažení 4-6 zobrazení jednomu uživateli, ale také neplánovaně kdykoliv, kdy se ukáže, že kreativa není životaschopná, že se jí nedaří vyvolat kýžené reakce u uživatelů.
Mohlo by vás také zajímat
- Reklamní grafika
- Tvorba PR článků a direct e-mailů
- iLayer
- Pop-up okna
- Video reklama
- PR článek
- PR
- Interstitial
- Komerční sdělení