PR článek

PR článek je jedním z efektivních internetových reklamních formátů. Síla tohoto formátu spočívá ve vytváření iluze, že nejde o reklamu, ale běžný redakční obsah, kterému uživatelé více důvěřují.

Definice pojmu

PR článek si můžete představit jako libovolný článek na vašem oblíbeném obsahovém serveru. Ten se od PR článku vůbec neliší formou. Na rozdíl od běžného článku je ale PR článek reklama, která se dojem objektivity snaží pouze navodit.

PR článek je reklamním formátem, který umožňuje účinně zasáhnout cílovou skupinu vybraných obsahových serverů.

Lze ho využít zejména na serverech s úzce zaměřenou cílovou skupinu. Zvyšuje se tak pravděpodobnost, že PR článkem oslovíte relevantní uživatele.

Výhodou PR článku je malá agresivita. Uživatelé tuto reklamu nevnímají negativně. Pozitivní mohou být také dopady získaných relevantních zpětných odkazů na optimalizaci webu pro vyhledávače.

Kde najdete další informace

Mohlo by vás také zajímat

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem