Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyDefinice pojmu
PR článek si můžete představit jako libovolný článek na vašem oblíbeném obsahovém serveru. Ten se od PR článku vůbec neliší formou. Na rozdíl od běžného článku je ale PR článek reklama, která se dojem objektivity snaží pouze navodit.
PR článek je reklamním formátem, který umožňuje účinně zasáhnout cílovou skupinu vybraných obsahových serverů.
Lze ho využít zejména na serverech s úzce zaměřenou cílovou skupinu. Zvyšuje se tak pravděpodobnost, že PR článkem oslovíte relevantní uživatele.
Výhodou PR článku je malá agresivita. Uživatelé tuto reklamu nevnímají negativně. Pozitivní mohou být také dopady získaných relevantních zpětných odkazů na optimalizaci webu pro vyhledávače.
Kde najdete další informace
- možnosti propagace pomocí PR článku na serveru Prozeny.cz