Rakouský filozof Ludwig Wittgenstein jednou napsal: „Hranice našeho jazyka jsou hranicemi našeho světa.“ A přesně to platí i o AI. Psát si s… Více
Digichef - RSS článkyDefinice pojmu
Jedná se o reklamní formát, který má dvě části. První část je obvykle nějaký klasický bannerový formát, který je umístěn v běžné reklamní pozici na nosné webové stránce.
Druhá část iLayeru se objeví po nějaké uživatelské akci nebo po uplynutí určitého času. Typicky se po najetí myší nad klasický formát objeví nový, obvykle větší a i pokud jde o chování agresivnější formát.
iLayery existují často v podobě, kdy překrývají část stránky. Jde např. o bannery přes celou šířku okna, přišpendlené k dolnímu okraji stránky, které se posouvají dolů s tím, jak uživatel stránku prohlíží. iLayery jsou obvykle realizované ve Flashi s využitím ActionScriptu.
Vzhledem k agresivitě iLayerů se jejich použití řídí určitými pravidly, které zohledňují zájem uživatele.
Základními pravidly jsou např. nutnost vybavit použitou kreativu tlačítkem pro uzavření a omezení počtu zobrazení iLayeru jednomu unikátnímu uživateli za určité časové období, typicky za den či týden.
Kde najdete další informace
- na serveru Seznam.cz
- ukázku najdete také na serveru Maminka.cz