Interstitial

Agresivní reklamní formát, zobrazovaný přes většinu plochy webové stránky, typicky při příchodu uživatele na první stránku webu. Po určitém čase, řádově sekundách, automaticky mizí a uživatel pokračuje na cílovou stránku.

Definice pojmu

Reklamní formát interstitial se i přes svoji enormní cenu a špatný poměr mezi cenou a výkonem stále používá. Využívají jej zejména nadnárodní společnosti a velké korporace v kampaních, u kterých příliš nejde o měřitelný výkon. Často např. při uvádění nových produktů a služeb na trh, kampaních podporující brand apod.

V interstitialech se obvykle využívá flashová kreativa, ale výjimkou nejsou ani interstitialy založené na statických grafických formátech. Interstitial de facto naruší běžný pohyb uživatele po webu, proto se povinně po určitě době (obvykle po 5-10 sekundách) zavře, resp. uživatel je přesměrován na stránku, na kterou původně mířil.

Kde najdete další informace

Mohlo by vás také zajímat

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem