Korporátní design

Korporátní design či jednotný vizuální styl je souhrn politik a pravidel používaných při vnější komunikaci společnosti, zejména pak zaměřený na vizuální podobnu komunikačních nástrojů.

Definice pojmu

Korporátní design či jednotný vizuální styl patří k základním stavebním kamenům marketingové komunikace firmy. Výrazně přispívá ke zviditelnění organizace a k identifikaci všeho, co s danou organizací souvisí.

Korporátní design definuje vzhled loga, určuje závaznou podobu grafických prvků a propagačních materiálů, šablony dokumentů, prezentací, sešitů, webových stránek, označení budov apod.

Základním dokumentem jednotného vizuálního stylu je grafický manuál. V něm se soustředí veškeré prvky korporátního designu společnosti a pravidla, která se týkají firemní vizuální komunikace.

Korporátní design bývá někdy nesprávně označován jako korporátní identita - ta je však podstatně širším pojmem, zahrnuje např. styl firemní komunikace se zákazníky i uvnitř společnosti apod. Korporátní identitu vytváří korporátní design společně s korporátní kulturou.

Kde najdete další informace

Mohlo by vás také zajímat

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem