Rakouský filozof Ludwig Wittgenstein jednou napsal: „Hranice našeho jazyka jsou hranicemi našeho světa.“ A přesně to platí i o AI. Psát si s… Více
Digichef - RSS článkyDefinice pojmu
Korporátní design či jednotný vizuální styl patří k základním stavebním kamenům marketingové komunikace firmy. Výrazně přispívá ke zviditelnění organizace a k identifikaci všeho, co s danou organizací souvisí.
Korporátní design definuje vzhled loga, určuje závaznou podobu grafických prvků a propagačních materiálů, šablony dokumentů, prezentací, sešitů, webových stránek, označení budov apod.
Základním dokumentem jednotného vizuálního stylu je grafický manuál. V něm se soustředí veškeré prvky korporátního designu společnosti a pravidla, která se týkají firemní vizuální komunikace.
Korporátní design bývá někdy nesprávně označován jako korporátní identita - ta je však podstatně širším pojmem, zahrnuje např. styl firemní komunikace se zákazníky i uvnitř společnosti apod. Korporátní identitu vytváří korporátní design společně s korporátní kulturou.