Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyDefinice pojmu
Grafický manuál je ústředním dokumentem korporátního designu. Předepisuje, jak by měla být sjednocená vizuální podoba firemní komunikace.
Grafický manuál obsahuje definici logotypu, vymezuje firemní barvy, používaná písma, ošetřuje různá použití logotypu v konkrétních situacích, v hlavičkových dokumentech, tiskovinách, objednávkách, interních šablonách apod. Součástí je i typicky zpracování vizitek.
Z každého dokumentu, který odpovídá korporátnímu designu a grafickému manuálu, by měla být vaše společnost snadno a na první pohled rozpoznatelná a dokumenty by také měly vzbuzovat důvěryhodný a profesionální dojem.
Grafický manuál má velkou roli i při brandingu, protože výrazně přispívá ke snadné identifikovatelnosti značky.