Marketingová komunikace

Marketingová komunikace je soubor nástrojů určených ke komerční i nekomerční komunikaci s trhem, jejichž společným cílem je podpora marketingové strategie společnosti a snaha o informování a ovlivnění spotřebitelů.

Definice pojmu

Marketingová komunikace je velice důležitá a nejvíce viditelná součást marketingového mixu. Zahrnuje všechny formy komerční i nekomerční komunikace, jejichž cílem je podpora marketingové strategie společnosti. Zahrnuje nástroje nadlinkových i podlinkových komunikací. Stala se nedílnou součástí marketingového mixu. Marketingová komunikace je klíčová při prodeji komplexních produktů či služeb.

Kde najdete další informace

Mohlo by vás také zajímat

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem