Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyDefinice pojmu
Zatímco pojem logo označuje pouze grafický symbol, pojem logotyp používáme pro vyobrazení loga doplněné o typografické prvky. Typicky jde o graficky zpracovaný název společnosti. Jinými slovy, logotyp je tvořený zcela nebo alespoň z části i písmeny, zatímco logo písmo neobsahuje.
Příkladem loga je zelená postavička robota reprezentujícího operační systém Android. Pokud k této postavičce připojíme graficky zpracovaný text "Android", nehovoříme již o logu, ale o logotypu.
Dalším příkladem loga je také známý symbol nakousnutého jablka společnosti Apple či v našich končinách stylizované E společnosti ČEZ. Příkladem logotypu jsou neméně známá označení společností Google, Microsoft či Coca Cola.
Posláním logotypu, stejně jako loga, je pomáhat lepší identifikaci značky spotřebiteli a také posilování povědomí o značce. Společnosti se snaží budovat u svých zákazníků vztah ke své značce.