Grafický manuál

Grafický manuál je ústředním dokumentem korporátního designu. Předepisuje, jak má být sjednocena vizuální podoba komunikace společnosti. Určuje, jak má být využíváno logo, barvy, písma a další grafické prvky.

Definice pojmu

Grafický manuál je ústředním dokumentem korporátního designu. Předepisuje, jak by měla být sjednocená vizuální podoba firemní komunikace.

Grafický manuál obsahuje definici logotypu, vymezuje firemní barvy, používaná písma, ošetřuje různá použití logotypu v konkrétních situacích, v hlavičkových dokumentech, tiskovinách, objednávkách, interních šablonách apod. Součástí je i typicky zpracování vizitek.

Z každého dokumentu, který odpovídá korporátnímu designu a grafickému manuálu, by měla být vaše společnost snadno a na první pohled rozpoznatelná a dokumenty by také měly vzbuzovat důvěryhodný a profesionální dojem.

Grafický manuál má velkou roli i při brandingu, protože výrazně přispívá ke snadné identifikovatelnosti značky.

Mohlo by vás také zajímat

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem