Podzim je období, kdy se v e-commerce světě rozjíždí nejen prodejní sezóna, ale také příležitosti pro osobní rozvoj, networking a nové poznatky. Ať… Více
Digichef - RSS článkyVytvoření produktového katalogu na Facebooku a jeho zpřístupnění
-
Vytvoření produktového katalogu - Nastavení → Katalogy produktů → Vytvořit nový katalog produktů. Upravte název katalogu dle názvu reklamního účtu, pro který ho tvoříte. Např. pokud vlastníte účet „ACAP Top Firma“ pojmenujte katalog „Katalog Top Firma“. Není potřeba do katalogu vkládat XML feed, to už nastavíme z naší strany.
-
Zpřístupněte nám katalog ve FBBM – Nastavení → Katalogy produktů → Přiřadit partnera → vyplnit ID naší agentury: 10152919021179489.
-
Zpřístupněte nám pixel ve FBBM – Nastavení → Pixely → Přiřadit partnera → vyplnit ID naší agentury: 10152919021179489. V požadavku bude třeba uvést naše ID (FBBM), ID pixelu a název reklamního účtu.
-
Zajistěte propojení pixelu s katalogem ve FBBM – Nastavení → Katalogy produktů → Přiřadit zdroje → Vybrat daný pixel. Informujte nás prosím emailem, že je vytvořen a nasdílen produktový katalog.
- Pošlete nám svůj XML feed pro Google Merchant Center.