Jak vytvoříte a zpřístupníte produktový katalog na Facebooku

Vytvořit nebo připojit produktový katalog na Facebooku není žádná věda. Pusťme se do toho.

Vytvoření produktového katalogu na Facebooku a jeho zpřístupnění

  1. Vytvoření produktového katalogu - Nastavení → Katalogy produktů → Vytvořit nový katalog produktů. Upravte název katalogu dle názvu reklamního účtu, pro který ho tvoříte. Např. pokud vlastníte účet „ACAP Top Firma“ pojmenujte katalog „Katalog Top Firma“. Není potřeba do katalogu vkládat XML feed, to už nastavíme z naší strany.
    Vytvoření katalogu - krok 1  
  2. Zpřístupněte nám katalog ve FBBM – Nastavení  → Katalogy produktů → Přiřadit partnera → vyplnit ID naší agentury: 10152919021179489.
    Zpřístupnění katalogu - krok 2  
  3. Zpřístupněte nám pixel ve FBBM – Nastavení → Pixely → Přiřadit partnera → vyplnit ID naší agentury: 10152919021179489.  V požadavku bude třeba uvést naše ID (FBBM), ID pixelu a název reklamního účtu.
    Zpřístupnění pixelu - krok 3  
  4. Zajistěte propojení pixelu s katalogem ve FBBM – Nastavení → Katalogy produktů → Přiřadit zdroje → Vybrat daný pixel. Informujte nás prosím emailem, že je vytvořen a nasdílen produktový katalog.
    Propojení pixelu s katalogem - krok 4  
  5. Pošlete nám svůj XML feed pro Google Merchant Center.

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem